پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند

پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند

پروپوزال تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند
رابطه ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان
رابطه وفاداری به برند و رضایت مشتریان
رابطه ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری
رابطه ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان
پروپوزال ارزش ویژه برند رستوران

رفتن به سایت اصلی

دانلود پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند

(در رستورانها و فست فودهای شهر رشت)

 

 

 

 

چکیده

هدف این مطالعه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند، رضایت مشتریان و وفاداری به برند می باشد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی است و به لحاظ هدف کاربردی است. ازنظر جمع آوری داده ها نیز میدانی تلقی می شود. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه می باشد که شامل 21 سوال برای سنجش کل متغیرهای تحقیق است. برای سنجش متغیرها نیز از طیف 5 تایی لیکرت استفاده می شود. روایی پرسشنامه توسط نظر اساتید و کارشناسان و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ بررسی و تایید شد. جامعه آماری تحقیق حاضر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی رشت می باشند. با استفاده از فرمول کوکران تعداد 420 نفر به عنوان نمونه نهایی تحقیق مورد بررسی قرار گرفتند. به منظور آزمون فرضیات از روش مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان داد که ارزش ویژه برند رابطه معناداری به میزان 0.18 با رضایت مشتریان دارد. همچنین رضایت مشتری نیز به میزان 0.88 با وفاداری مشتریان رابطه دارد. از میان ابعاد ارزش ویژه برند نیز رضایت درونی ایده آل بیشترین رابطه را با رضایت مشتری دارد. 

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند

رضایت مشتری

وفاداری مشتری

رستوران و فست فود

 

 

 

 

 

بیان مسئله 

بر اساس پژوهشهای کاتلر(2005) و کاتلر و کلر(2006)، رابطه بین رضایت مشتری و وفاداری مشتری بسیار حساس و قابل توجه است. زیرا وقتی مشتری احساس نارضایتی کند، از شرکت فاصله گرفته و در رابطه با محصول یا خدمت مورد نظر، داستان بدی را به دیگران ارائه می دهد. اما وقتی مشتری احساس رضایت می کند، مجددا و بارها از آن محصول خواهد خرید و از آن محصول توضیحات مثبتی را به دیگران ارائه خواهد کرد. بر اساس این نظر می توان گفت که با استفاده از وفاداری مشتری که حاصل میزان رضایت او از محصول یا خدمتی خاص می باشد، می توان حجم یا دفعات خرید مجدد و میزان پیشنهاد محصول توسط او به دیگران را مورد اندازه گیری قرار داد(Budiarti et al, 2013).  

 

در طول 2 دهه گذشته، همه انواع سازمانها بطور فزاینده ای اهمیت رضایتمندی و وفاداری مشتریان را درک کرده اند. دلیل اصلی برای تاکید زیاد سازمانها بر رضایتمندی مشتری این است که هرچه رضایتمندی مشتریان افزایش یابد، می تواند بر وضعیت رقابتی قوی تر سازمان در بازار و افزایش سهم و بازار و سود آن بیانجامد، کاهش قیمت تمام شده کالاها و خدمات، کاهش خطر ریسک و کاهش هزینه جذب مشتریان جدید از دیگر نتایج رضایتمندی و وفاداری مشتریان است. رضایتمندی مشتری را به شیوه های مختلفی می توان تعریف کرد. ارزیابی بعد از خرید توسط مشتری از کالا ها و خدمات نوعی کسب رضایتمندی خرید است. بطور کلی محققان معتقدند که رضایتمندی مشتریان از عوامل تعیین کننده خرید مجدد، تبلیغات شفاهی مشتری و در نهایت وفاداری مشتری است. رضایتمندی مدتها از عوامل تعیین کننده ی وفاداری مشتری بوده است. مشتریان راضی دوباره به سازمان بر می گردند و خرید مجدد می کنند و یا از خدمات شرکت در دفعات بعدی استفاده خواهند کرد. این دسته از مشتریان تجربیات مثبت و منفی خود را از کالاها و خدمات شرکت با دیگران مبادله خواهند کرد ( Bayraktar et al, 2012).

از دیدگاه برخی از محققان وفاداری عامل نهایی مدل رضایتمندی مشتری است. وفادرای بوسیله قصد و نیت خرید، تحمل میزان قیمت کالاها و خدمات از سوی مشتری و همچنین پیشنهاد خرید کالاها و خدمات به دیگران سنجیده می شود. اینگونه تصور می شود که تصور بهتر و رضایتمندی بیشتر مشتریان از یک شرکت یا سازمان باید میزان وفاداری آنان را افزایش دهد ( Bayraktar et al, 2012). 

 

وفاداری مشتری نوعی تعهد عمیق و درونی است که منجر به خرید مجدد یا استفاده مجدد از یک محصول یا خدمت می شود. با وجود این اثرات موقعیتی، و پیشنهادهای بازاریابی به صورت بالقوه برروی تغییر رفتار مشتری در حال تاثیرگذاری می باشند. رایج ترین تعریف وفاداری توسط الیور ارائه شده است که وی وفاداری را داشتن یک تعهد عمیق برای یک محصول و یا خدمات ترجیح داده شده تعریف می کند که عمل خرید بطور مستمر و سازگار در آینده انجام شده و باعث تکرار خرید از یک برند معین و یا مجموعه ای از برندهای معین می شود و این در حالی است که تاثیرات موقعیتی و یا تلاش های انجام شده برای جایگزینی و یا تغییر رفتاری وی در محیط بیرون وجود دارد ( تاج زاده نمین و همکاران، 1389). 

تعریف و ابعاد زیادی از وفاداری مشتری وجود دارد. از دیدگاه ماجومدار، وفاداری مصرف کننده یک مفهوم پیچیده و چند بعدی است و پیچیدگی وفاداری از آنجا معلوم می شود که هنوز یک تعریف مشخص و واحدی از آن ارائه نشده است، اما بطور کلی محققان بر این عقیده اند که وفاداری را می توان از 2 بعد نگرشی و رفتاری مورد بررسی قرار داد. ( شجاعی، 1389). 

از آنجایی که این تحقیق بدنبال بررسی وفاداری به خدمت است، در ادامه تعاریفی نیز از وفاداری به خدمت ارائه می-شود. ساندر معتقد است وفاداری به خدمت پیچیده تر از وفاداری به برند است که بطور معمول برای کالاها بکار برده می شود. از دید وی، وفاداری به خدمت لزوما با اشکال دیگر وفاداری مثل وفاداری به برند، وفاداری به فروشگاه و یا وفاداری به تامین کننده تطبیق پیدا نمی کند. اشنایدر عنوان می کند که وفاداری به خدمت، معیاری سخت گیرانه در مقایسه با سایر اقلام وفاداری دارد و یک مشتری وفادار به خدمت می-بایست  وفادار به برند و هم وفادار به مکان باشد. در این حوزه وفاداری می تواند متوجه خدمت یا ارائه دهنده آن باشد. همچنین خدمات دارای ویژگی ناملموس بودن، ناهمگونی و همزمانی تولید و مصرف می باشد ، همین امر بر پیچیدگی این نوع از وفاداری می افزاید (فولادوند و همکاران، 1392). 

 

ارزش ویژه برند به معنی ارزشهای بازاریابی و مالی مرتبط با توان یک برند در بازار شامل دارائیهای واقعی مختص به یک برند، آگاهی از برند، وفاداری به برند، کیفیت درک شده از برند و تداعی گرهای برند می باشد. بر اساس نظر لاسر، میتال و آرون(1995)، ادبیات موجود، ارزش ویژه برند را از دو دیدگاه مختلف ارزیابی کرده است. دیدگاه مالی و دیدگاه مشتری. دیدگاه مالی معمولا اشاره دارد به ارزش برند شرکت در بازار. در حالیکه دیدگاه مشتری، ارزش ویژه برند را بر مبنای ارزش برند درک شده توسط مشتری مورد ارزیابی قرار می دهد(Severi & ling, 2013). ارزش ویژه برند شکل گسترده تر تصور از برند است. اما وفاداری به برند از گذشته به معنی داشتن نگرش مثبت نسبت به خرید یک برند خاص می باشد. در مقابل ارزش ویژه برند شامل دیدگاه و نگرشی است که الزاما به خرید منجر نمی شود. ارزش ویژه برند شامل 5 بخش می شود که عبارتند از: 1- کیفیت درک شده؛ 2- رفتار کارکنان؛ 3- مفهوم ایده آل؛ 4- هویت برند؛ 5- انسجام سبک زندگی( Nam et al, 2011). آکر(1996)، ارزش ویژه برند را به عنوان مجموعه ای از دارائیهای مرتبط با نام و علامت یک برند تعریف می کند که ارزش فراهم شده به وسیله یک محصول یا خدمت برای شرکت و مشتری را اضافه یا کم می کند(Juntunen et al, 2011). 

 

کیفیت درک شده عبارتست از ادراک مشتری از کیفیت کلی یا برتری یک کالا یا خدمت نسبت به تمایل مشتری به جایگزین های آن. برای درک کیفیت درک شده، شناسایی و اندازه گیری ابعاد اساسی مفید خواهد بود، اما خود کیفیت درک شده به خودی خود یک سازه خلاصه است. نام تجاری با کیفیت درک شده توسط مشتری پیوند خورده است، ادراکی که تنها کیفیت کلی را نشان می دهد و ضرورتا بر مبنای دانش مشتریان در خصوص ویژگی های جز ئی آن نیست(Pike et al, 2010).رفتار کارکنان از دیگر موارد و عناصر ارزش ویژه برند است. رفتار کارکنان بخش فروش یا ارائه کننده خدمات موجب ایجاد یک ذهنیت در مشتری می شود. محققان به دلیل اهمیت رفتار کارکنان، این بخش را جزئی از ارزش ویژه برند می دانند ( Nam et al, 2011).

رضایت درونی ایده آل می تواند به طور کلی به عنوان تفکرات و احساسات افراد نسبت به چیزی یا کسی باشد. مفهوم ایده آل به درجه ای از فعالیت و تفکر مشتری گفته می شود که با تصور او از برند مطابق است. تئوری ایده آل بیان می کند که افراد یک برند را به خاطر ارتقاء خودشکوفایی شخصیتی می خرند ( Nam et al, 2011).

 

هویت برند، در تئوری سازمانی افراد جزئی از یک گروه اجتماعی می شوند تا هویت و حس تعلق خود را ارتقاء دهند. بطور مشابه مشتری نیز هویت اجتماعی خود را با مصرف یک برند یا مشارکت در خرید آن نشان می دهند. مشتریان ارزش مثبت را به برندهایی می دهند که دارای شهرت خوبی در میان گروهایی که به آنها تعلق دارند، هستند. بنابراین هویت برند به افراد اجازه می دهند تا شخصیت اجتماعی خود را ارتقاء دهند( Nam et al, 2011).

 

انسجام در سبک زندگی، سبک زندگی نه تنها در برگیرنده ویژگی های دموگرافیک است بلکه شامل نگرش مثبت به زندگی، عقاید و روحیات افراد نیز می شود. اگرچه هیچ تعریف کاملی از سبک زندگی وجود ندارد، اما این اصطلاح به طور گسترده به الگوی خاص زندگی افراد، علایق و نظرات آنان می شود که افراد آن را ارائه می کنند. مشتریان یک برند را هنگامی خریداری می کنند و یا نسبت به آن نظر مثبت ارائه می کنند که به آن برند بتواند نیازهای آنها را در رسیدن به الگوهایی خاص از سبک زندگی برطرف کند، بنابراین انسجام در سبک زندگی به معنای توسعه چیزی است که برند در آن مطابق با سبک زندگی افراد باشد. این قسمت برخلاف هویت برند و مفهوم ایده آل یک عنصر شخصی و کاملا منحصر به فرد می باشد. به هنجارهای اجتماعی و گروهی ارتباطی ندارد( Nam et al, 2011).

از آنجائیکه در سالهای اخیر افزایش چشمگیری را در تعداد رستورانها و فست فودها در سطح شهر رشت شاهد بوده ایم و با توجه به بالا رفتن قدرت انتخاب مشتریان برای استفاده از خدمات مختلف این رستورانها و فست فودها، رقابت فزاینده ای را در این بخش شاهد هستیم. لذا پرداختن به عواملی که می تواند در جذب و حفظ وفاداری بیشتر مشتریان این رستورانها و فست فودها موثر باشد، دارای اهمیت و مبنای بررسی تحقیق حاضر می باشد. بدین جهت با توجه به اینکه هدف تحقیق بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند در رستورانها و فست فودهای شهر رشت است، محقق به دنبال پاسخ این سوال است که آیا ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند در رستورانها و فست فودهای شهر رشت تاثیر دارد یا خیر؟

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده  1

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1- مقدمه  3

1-2- بیان مسئله   3

1-3- چارچوب نظری تحقیق  6

1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق  7

1-5- اهداف تحقیق  8

1-6- فرضیات تحقیق  8

1-7- تعاریف مفهومی متغیرها  9

1-8- تعریف عملیاتی متغیرهای تحقیق  11

1-9- قلمرو تحقیق  12

1-9-1- قلمرو موضوعی  12

1-9-2- قلمرو مکانی  12

1-9-3- قلمرو زمانی  12

 

 

فصل سوم: روش اجرای تحقیق

3-1- مقدمه  54

3-2- روش پژوهش  54

3-3- جامعه آماری پژوهش  55

3-4- روش نمونه گیری و حجم نمونه  55

3-4-1- نتایج آزمون بارتلت جهت دقت نمونه  56

3-5- روشهای گردآوری اطلاعات  56

3-6- پرسشنامه پژوهش  57

3-7- بررسی روایی و پایایی ابزار پژوهش  58

3-7-1- روایی پرسشنامه  58

3-7-2- پایایی پرسشنامه  58

3-8- متغیرهای پژوهش  60

3-9- روش‌های آماری تجزیه و تحلیل داده‌ها  60

3-10- جمع بندی فصل سوم  60

 

منابع و مآخذ 

 

 

 

 

 

دانلود پرسشنامه هوش سازمانی آلبرخت با روایی و پایایی

دانلود پرسشنامه هوش سازمانی آلبرخت با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه هوش سازمانی پرسشنامه هوش سازمانی آلبرخت پرسشنامه هوش سازمانی کارل آلبرخت پرسشنامه هوش سازمانی آلبرشت پرسشنامه استاندارد هوش سازمانی دانلود پرسشنامه هوش سازمانی آلبرخت پرسشنامه هوش سازمانی…

بررسی ویژگی ها و فرآیند شکل گیری اسکان غیر رسمی در ایران

بررسی ویژگی ها و فرآیند شکل گیری اسکان غیر رسمی در ایران کلمات کلیدی : اسکان غیر رسمی پایان نامه اسکان غیر رسمی پایان نامه سکونتگاه های غیررسمی توانمندسازی اسکان غیر رسمی در ایران عوامل موثر بر شکل گیری اسکان…

پروپوزال ارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها

پروپوزال ارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها پروپوزال ارزیابی عملکرد مالی معیارهای ارزیابی عملکرد مالی ارزیابی عملکرد مالی سازمان پروپوزال ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها پروپوزال ارزیابی عملکرد مالی شرکتهای بیمه ارزیابی عملکرد مالی و رتبه…

نقش صنایع دستی به عنوان یک فعالیت درآمدزا و توسعه توریسم

نقش صنایع دستی به عنوان یک فعالیت درآمدزا و توسعه توریسم نقش صنایع دستی به عنوان یک فعالیت درآمدزا نقش صنایع دستی به عنوان توسعه توریسم علل استفاده از تکنولوژی در صنایع دستی اثرات اقتصادی و اجتماعی صنایع دستی نقش…

جزوه ویروس شناسی استاد مسعود قانع

جزوه ویروس شناسی استاد مسعود قانع جزوه ویروس شناسی استاد مسعود قانع رفتن به سایت اصلی جزوه ویروس شناسی استاد مسعود قانع جزوه به نظر کامل و جامع  به تعداد 179 صفحه pdf  مناسب امتحانات پایان ترم با کیفیت خوب

تحقیق آثار و احکام عقد بیمه دریایی

تحقیق آثار و احکام عقد بیمه دریایی دانلود تحقیق آثار و احکام عقد بیمه دریایی آثار و احکام عقد بیمه دریایی اجتماع سبب و خسارت در مدت بیمه انواع خسارات تسویه ی خسارات تسویه ی خسارت جزئی کشتی تسویه خسارت…

مدلهای مدیریت ارتباط با مشتری و مراحل پیاده سازی آن از دیدگاه گارتنر

مدلهای مدیریت ارتباط با مشتری و مراحل پیاده سازی آن از دیدگاه گارتنر پیاده سازی CRM نحوه پیاده سازی crm پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری پیاده سازی crm در شرکت پیاده سازی crm در سازمان متدلوژی گارتنر در پیاده…

کتاب برنامه ریزی خطی بازارا ترجمه دکتراسماعیل خرم+حل المسائل

کتاب برنامه ریزی خطی بازارا ترجمه دکتراسماعیل خرم+حل المسائل کتاب برنامه ریزی خطی بازارا ترجمه دکتراسماعیل خرم+حل المسائل رفتن به سایت اصلی کتاب برنامه ریزی خطی بازارا ترجمه دکتراسماعیل خرم+حل المسائل فایل اول : جزوه دست نویس کلاسی دانشجو با…

پاورپوینت بررسی وضعیت فرهنگ در ورزش کنونی

پاورپوینت بررسی وضعیت فرهنگ در ورزش کنونی کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی وضعیت فرهنگ در ورزش کنونی وضعیت فرهنگ در ورزش کنونی تعریف فرهنگ ورزش، پدیده منحصر به فرد اجتماعی تحول فضای فرهنگی در ورزش مدرن پیامدهای فرهنگی اجتماعی تقابل…

کاربرد مدل سوات در آسیب شناسی سیستم برون سپاری خدمات شهری

کاربرد مدل سوات در آسیب شناسی سیستم برون سپاری خدمات شهری آسیب شناسی سازمانی برون سپاری خدمات شهری الگوهای آسیب شناسی سازمانی فرآیند آسیب شناسی سازمانی  کاربردهای مفید مدل‌های سازمانی آسیب شناسی برون سپاری خدمات شهری آسیب شناسی سیستم برون…

پاورپوینت آشنایی با ساختمان داده‌ها و الگوريتم

پاورپوینت آشنایی با ساختمان داده‌ها و الگوريتم پاورپوینت آشنایی با ساختمان داده‌ها و الگوريتم آشنایی با ساختمان داده‌ها و الگوريتم تحقیق ساختمان داده‌ها و الگوريتم مقاله ساختمان داده‌ها و الگوريتم بررسی ساختمان داده‌ها و الگوريتم تحلیل ساختمان داده‌ها و الگوريتم…

انقلاب اسلامی ایران و تحولات بعد از پیروزی انقلاب

انقلاب اسلامی ایران و تحولات بعد از پیروزی انقلاب بهمن ماه 1357 انقلاب اسلامی ایران تحولات بعد از پیروزی انقلاب دانلود پایان نامه رشته تاریخ انقلاب اسلامی ایران و تحولات بعد از پیروزی انقلاب دانلود پایان نامه تاریخ دانلود پایان…

ارزیابی عملکرد و رتبه بندی پالایشگاه های گاز کشور

ارزیابی عملکرد و رتبه بندی پالایشگاه های گاز کشور ارزیابی عملکرد با DEA پایان نامه ارزیابی عملکرد در پالایشگاه گاز ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد پالایشگاه گاز با تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد…

بررسی مراحل نقاشی کودک و ارزیابی تصویرگری کودکان کار از آن

بررسی مراحل نقاشی کودک و ارزیابی تصویرگری کودکان کار از آن دانلود پایان نامه نقاشی کودک نقاشی کودکان کار فرآیند نقاشی کودک دانلود پایان نامه تصویرگری کودکان کار بررسی مراحل نقاشی کودک و ارزیابی تصویرگری کودکان کار از آن دانلود…

مقاله تعریف و بررسی بزهکاری و عوامل موثر بر بزهکاری

مقاله تعریف و بررسی بزهکاری و عوامل موثر بر بزهکاری بزهکاری جرم شناسی عوامل بزهکاری تعریف بزهکاری بزهکاری جوانان مقاله تعریف و بررسی بزهکاری و عوامل موثر بر بزهکاری رفتن به سایت اصلی مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و…

چگونگی برنامه‌ریزی و هدایت پروژه

چگونگی برنامه‌ریزی و هدایت پروژه دانلود مقالات رشته مدیریت چگونگی برنامه‌ریزی و هدایت پروژه هدایت پروژه برنامه‌ریزی دانلود مقالات مدیریتی سیستم همکاری در فروش فایل رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مدیریت چگونگی برنامه‌ریزی و هدایت پروژه   مقدمه…

تحقیق بیمه روش جبران خسارت در حمل و نقل دریایی

تحقیق بیمه روش جبران خسارت در حمل و نقل دریایی دانلود تحقیق بیمه روش جبران خسارت در حمل ونقل دریایی بیمه حمل ونقل دریایی فرانشیز خسارت کلی بیمه FPA بیمه کشتی خسارت همگانی جنرال اورج مصادیق خسارت همگانی اعتبار پوشش‌…

ارزیابی عملکرد راهبردی سازمان

ارزیابی عملکرد راهبردی سازمان پایان‌نامه ارزیابی عملکرد مدیران پایان‌نامه استراتژی های منابع انسانی شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران روشهای ارزیابی عملکرد مدیران مولفه های استراتژی های منابع انسانی استراتژی های منابع انسانی در شرکت نفت و گاز مدلهای مدیریت استراتژیک…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ریسک

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ریسک کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ریسک مبانی نظری ریسک پیشینه تحقیق ریسک پیشینه داخلی ریسک پیشینه خارجی ریسک پیشینه پژوهش ریسک پیشینه نظری ریسک ادبیات نظری ریسک چارچوب نظری ریسک رفتن به…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 5

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 5 مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی پیشینه داخلی…

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه تعارضات زناشویی

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه تعارضات زناشویی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تعارضات زناشویی مبانی نظری تعارضات زناشویی پیشینه تحقیق تعارضات زناشویی پیشینه داخلی تعارضات زناشویی پیشینه خارجی تعارضات زناشویی پیشینه پژوهش تعارضات زناشویی پیشینه نظری…

مبانی نظری شهر الکترونیک

مبانی نظری شهر الکترونیک مبانی نظری در مورد شهر الکترونیک دانلود مبانی نظری شهر الکترونیک دانلود پیشینه تحقیق شهر الکترونیک پیشینه تحقیق شهر الکترونیک ادبیات نظری شهر الکترونیک فصل دوم پایان نامه شهر الکترونیک ادبیات و مبانی نظری شهر الکترونیک…

پایان نامه کارشناسی رشته اعضای مصنوعی با عنوان نانوتکنولوژی(کاربردهای مهندسی و پزشکی)

پایان نامه کارشناسی رشته اعضای مصنوعی با عنوان نانوتکنولوژی(کاربردهای مهندسی و پزشکی) نانو نانوتکنولوژی کاربردهای پزشکی نانو کاربرد نانو در ساخت مواد کاربردهای مهندسی و پزشکی نانوتکنولوژی نانوکامپوزیت سیستم همکاری در فروش فایل فناوری نانو fileina دانلود پایان نامه کارشناسی…

بهینه سازی پارامترهای موثر در بهره برداری به روش فرازآوری با گاز در یکی از میادین نفتی خلیج فارس

بهینه سازی پارامترهای موثر در بهره برداری به روش فرازآوری با گاز در یکی از میادین نفتی خلیج فارس خیزش گازی فرازآوری با گاز فرازآوری مصنوعی فرازآوری مصنوعی نفت بهینه سازی سیستم فرازآوری با گاز افزایش تولید نفت به روش…

ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی سبز بر ارزش ویژه برند محصولات کاله

ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی سبز بر ارزش ویژه برند محصولات کاله آمیخته بازاریابی آمیخته بازاریابی سبز ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند در محصولات کاله تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ارزش ویژه برند…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *