مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن

مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن

تبلیغات
خلاقیت در تبلیغات
تاریخچه تبلیغات در ایران
استراتژیهای نوین تبلیغات
تاکتیکهای مدرن تبلیغات
مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن
روانشناسی رنگها در تبلیغات
دانلود پایان نامه تبلیغات
دانلود پایان نامه رشته رسانه

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته رسانه

مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن

 

 

مقدمه

سر جیوزیمن در کتاب «تبلیغاتی که می‌شناسیم به آخر خط رسیده است» رازهای ناگفته ای را ازتبلیغات بازگو می‌کند و می‌گوید تبلیغاتی که از در و دیوارشهر بالا می‌روند و از شبکه های صدا و سیما پخش می‌شوند، برای مخاطبان خسته کننده و نفرت آور شده اند و به همین دلیل، مخاطبان بادستگاه کنترل از راه دور از تبلیغات شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای فرار می‌کنند. نظریه پردازان بزرگ تبلیغات به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از تبلیغات امروزی موثر نیستند. در دنیای پیشرفته ی امروز با فن آوری های نوین، تبلیغاتی مطلوب خواهند بود که خلاق، متمایز، ارزشمند و سازگار با مخاطبان خود باشند.

 

آیا تبلیغات فقط نشان دادن نام، نشان و شعار در رسانه ها با صرف بودجه های کلان است؟ آیا تکرار پیام یک محصول یا شرکت در رسانه ها ضامن موفقیت است؟ آیا هنوز به جمله ی معروف شرکت مک کان که می‌گفت «قلب ها را تسخیر کن، کیف پول ها به دنبالش خواهد آمد» می‌توان معتقد بود؟ آیا می‌توان با تبلیغات، مخاطبان را وفادار ساخت؟ ایا ساختن تصویر ذهنی مثبت در مخاطبان فقط با تبلیغات امکان پذیر است؟ آیا می‌توان با تبلیغات اعتماد و اطمینان مخاطبان را به سوی خود جذب کرد؟ آیا فقط با تبلیغات می‌توان فروش را زیاد کرد؟ و…

در آن سوی مرزها دنیای بازاریابی ثابت شده است که ما به چیزهایی بیش از تبلیغات کنونی نیاز داریم. چیزهایی که فراموش شده اند. چیزهایی که فقط چشمان تیز بین قادر است آنها را مشاهده کند دراین تحقیق سعی شده است تاکتیک ها و تکنیک هایی ارائه شوند که بتوانند برخی شرکت ها را از تکرار و تقلیدهای تبلیغاتی خلاص کنند. همچنین سعی شده که با تکنیک ها و تاکتیک هایی آشنا شویم تا بتوانیم تبلیغات برتر و موثرتری داشته باشیم.

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

تبلیغات

خلاقیت در تبلیغات

تاریخچه تبلیغات در ایران

استراتژیهای نوین تبلیغات

 

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه 1

فصل اول: تبلیغات و تاریخچه ی آن

1. تبلیغات چیست 4

2. تاریخچه تبلیغات 6

3. پیشینه تبلیغات در ایران 8

 

فصل دوم: مفاهیم و مبانی

1. تاکتیک و تکنیک تبلیغات 12

2. تاکتیک 13

3. تکنیک 15

4. تفاوت تکنیک، تاکتیک و استراتژی 21

5. استراتژی تبلیغات و ارتباط آن با تکنیک و تاکتیک 22

6. تفکر تاکتیکی و تکنیکی 23

7. انواع تفکر و تفاوت های تفکر تاکتیکی و تکنیکی 25

8. هوش تاکتیکی 26

9. سیستم تبلیغات 27

10. اصل تضاد در تبلیغات 28

11. اهمیت و ضرورت تاکتیک و تکنیک در تبلیغات 28

 

فصل سوم: تاکتیک ها و تکنیک های نوین (رایانه ای و اینترنتی)

1. پنج تکنیک مهم در تبلیغات به ویژه تبلیغات نوین 34

2. تکنیک گریز از بن بست تبلیغات 34

3. تکنیک داد و ستد رایگان 34

4. تکنیک اعتماد 35

5. تکنیک کشش و ارسال 36

6. تکنیک بازار خالی در تبلیغات 36

7. تاکتیک هوش مشارکتی در تبلیغات (تبلیغات مشارکتی یا تبلیغات ویروسی) 37

 

فصل چهارم: تاکتیک ها و تکنیک های خلاق در تبلیغات

 

فصل پنجم: تاکتیک و تکنیک های مبتنی بر هنرهای تجسمی، سینما و ادبیات

1. تکنیک کلاسیک 43

2. تکنیک تبلیغات باروک 43

3. تبلیغات اسطوره ای و تکنیک مبتنی بر اسطوره ها در تبلیغات 43

4. تکنیک تبلیغات طبیعت گرا 43

5. تکنیک تبلیغات رمانتیک (عاطفی – احساسی) 43

6. تکنیک تبلیغات اینده نگر 43

7. تکنیک تبلیغات دادییستی (ساز مخالف) 43

8. تکنیک تبلیغات ایماژیسننی (تجسمی – تصویری) 43

9. تکنیک تبلیغات امپرسیونیسیتی (تأثیری – لحظه ای) 44

10. تکنیک تبلیغات اکسپرسیونیستی (تعبیری – احساسی) 44

11. تکنیک تبلیغات سورئالیستی (فراواقعی – ضمیر ناخودآگاه) 44

12. تکنیک تبلیغات سمبولیستی (نمادی) 44

13. تکنیک تبلیغات کوبیستی (مکعبی) 44

14. تبلیغات چند بعدی 44

15. تکنیک تبلیغات اُپ آرت یا اپتیکال (بصری یا دیدمانی) 44

16. تکنیک تبلیغات بدوی 45

17. تکنیک تبلیغات پات آرت (کوچه بازاری) 45

18. تکنیک تبلیغات چیدمان 45

19. تکنیک تبلیغات اجرایی 45

20. تبلیغات مفهومی 45

21. تاکتیک و تکنیک های پست مدرن (پسانوگرا) 45

پاره آجر تبلیغات 46

 

فصل ششم : تاکتیک های مدیریتی و بازرگانی در تبلیغات

1. تاکتیک های تبلیغات با توجه به مراحل عمر محصول 48

2. تاکتیک تبلیغات بدوبرتر 48

3. تکنیک تبلیغات از قافله عقب نماندن و پیروزی حتمی 49

4. تاکتیک نفرت از مخالفت 49

5. تاکتیک انحراف توجه 50

6. تاکتیک تبلیغات پنهان و زیرکانه 50

7. خطاها و دام های تبلیغاتی 51

8. دام اطمینان بیش از حد 53

 

فصل هفتم: تاکتیک ها و تکنیک های روانشناسی درتبلیغات

1. روانشناسی رنگ ها در تبلیغات 55

 

فصل هشتم:تاکتیک ها و استراتژی حیوانی در تبلیغات 59

 

فصل نهم: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی

نتیجه گیری 62

منابع و مأخذ 63

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////

دانلود مقالات و پایان نامه موضوع تبلیغات:

تاریخچه و مفهوم تبلیغات

تبلیغات شهری – محیطی

بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان

استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی

شگردهای تبلیغاتی و عملیات روانی دشمن علیه جوانان با تاکید بر فضای رسانه ای

 

بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن

 

مدلسازی و بهبود خواص تشعشعی لایه های نازک با الگوریتم ژنتیک و سیمولیت

مدلسازی و بهبود خواص تشعشعی لایه های نازک با الگوریتم ژنتیک و سیمولیت لایه های نازک آینه های حرارتی خواص تشعشعی خنک کاری تشعشعی خواص تشعشعی لایه های نازک انتقال حرارت تشعشعی در ابعاد نانو بهینه سازی خواص تشعشعی لایه…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ابراز وجود

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ابراز وجود کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ابراز وجود مبانی نظری ابراز وجود پیشینه تحقیق ابراز وجود پیشینه داخلی ابراز وجود پیشینه خارجی ابراز وجود پیشینه پژوهش ابراز وجود پیشینه نظری ابراز وجود ادبیات…

پاورپوینت الگوهای تعیین ارزش و اندازه گیری سود

پاورپوینت الگوهای تعیین ارزش و اندازه گیری سود پاورپوینت الگوهای تعیین ارزش و اندازه گیری سود الگوهای تعیین ارزش و اندازه گیری سود مفاهیم سود مفاهیم اولیه سود مفاهیم امروزی سود مفهوم سود درسطح ساختار مفهوم سود در سطح رفتاری…

شاخص ها و استانداردهای ارزیابی عملکرد و شرایط حرکت موثر بسوی مدیریت عملکرد

شاخص ها و استانداردهای ارزیابی عملکرد و شرایط حرکت موثر بسوی مدیریت عملکرد شاخص های ارزیابی عملکرد شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها شاخص های ارزیابی عملکرد کارکنان خصوصیات شاخص های عملکرد ایده آل تاریخچه ارزیابی عملکرد در ایران تاریخچه…

تاثیر اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده در رشد وتوسعه اقتصاد استان فارس شهرستان قیروکارزین

تاثیر اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده در رشد وتوسعه اقتصاد استان فارس شهرستان قیروکارزین ارزش افزوده مالیات بر ارزش افزوده رشد و توسعه اقتصاد دانلودمقاله اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده مالیات بر ارزش افزوده تاثیر اجرای قانون مالیات…

بررسی جلوه های مجازات های جایگزین حبس در حقوق ایران

بررسی جلوه های مجازات های جایگزین حبس در حقوق ایران مجازات های جایگزین حبس مجازاتهای جایگزین حبس طبق قانون جدید مجازاتهای جایگزین حبس در قانون مجازات اسلامی مجازات های جایگزین حبس در ایران پایان نامه مجازات های جایگزین حبس اجرای…

پاورپوینت تعادل در طرف عرضه، محصول و سطح قیمت

پاورپوینت تعادل در طرف عرضه، محصول و سطح قیمت کلمات کلیدی : پاورپوینت تعادل در طرف عرضه: محصول و سطح قیمت پاورپوینت تعادل در طرف عرضه منحنی عرضه کل: مورد افراطی کینزی منحنی عرضه کل: مورد کلاسیک ها انتقال در…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی 52 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی 52 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری خودکارآمدی ادبیات نظری خودکارآمدی چارچوب نظری خودکارآمدی فصل دوم پایان نامه خودکارآمدی دانلود مبانی نظری خودکارآمدی پیشینه خودکارآمدی پیشینه تحقیق خودکارآمدی پیشینه داخلی خودکارآمدی پیشینه خارجی خودکارآمدی…

ارائه چارچوب سرویس گرا برای سیستم های اجرایی تولید طبق رایانش ابری

ارائه چارچوب سرویس گرا برای سیستم های اجرایی تولید طبق رایانش ابری رایانش ابری سیستم های اجرایی تولید مدیریت سیستم های تولیدی سیستمهای توزیع شده اجرایی تولید استقرار سیستم های اجرایی تولید استقرار سیستم های اجرایی تولید با رایانش ابری…

بررسی راهکارهای بهینه برای تولید مناسب سیب زمینی

بررسی راهکارهای بهینه برای تولید مناسب سیب زمینی دانلود پایان نامه تولید سیب زمینی پرورش سیب زمینی دانلود پایان نامه تولید مناسب سیب زمینی راههای بهینه کاشت سیب زمینی بررسی راهکارهای بهینه برای تولید مناسب سیب زمینی دانلود پایان نامه…

پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ

پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ کلمات کلیدی : پروپوزال داده کاوی پروپوزال آماده داده کاوی دانلود پروپوزال داده کاوی پروپوزال شخصی سازی تبلیغات پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی پروپوزال شخصی سازی تبلیغات شرکتها پروپوزال شخصی سازی تبلیغات…

بررسی معامله اعضاء بدن انسان در حقوق انگلستان

بررسی معامله اعضاء بدن انسان در حقوق انگلستان معامله اعضای بدن پایان نامه معامله اعضا بدن انسان رفتن به سایت اصلی هدف از این این پایان نامه بررسی معامله اعضاء بدن انسان در حقوق انگلستان می باشد.در این پایان نامه…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت دانش شخصی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت دانش شخصی مبانی نظری مدیریت دانش شخصی پیشینه مدیریت دانش شخصی دانلود مبانی نظری مدیریت دانش شخصی پیشینه تحقیق مدیریت دانش شخصی ادبیات نظری مدیریت دانش شخصی فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش شخصی…

پاورپوینت آشنایی با ساختمان داده‌ها و الگوريتم

پاورپوینت آشنایی با ساختمان داده‌ها و الگوريتم پاورپوینت آشنایی با ساختمان داده‌ها و الگوريتم آشنایی با ساختمان داده‌ها و الگوريتم تحقیق ساختمان داده‌ها و الگوريتم مقاله ساختمان داده‌ها و الگوريتم بررسی ساختمان داده‌ها و الگوريتم تحلیل ساختمان داده‌ها و الگوريتم…

افزایش ضریب برداشت نفت از میادین نفتی

افزایش ضریب برداشت نفت از میادین نفتی میادین نفتی ازدیاد برداشت افزایش ضریب برداشت سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق نفت فروش مقاله و تحقیق…

فرمان اتومبیل

فرمان اتومبیل انواع فرمان سیستم فرمان فرمانهای power steering فرمان اتومبیل سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق مکانیک دانلود مقاله و تحقیق مکانیک رفتن به سایت اصلی فرمان…

بررسی رویکردهای مختلف تدوین استراتژی

بررسی رویکردهای مختلف تدوین استراتژی مدیریت استراتژیک رویکردهای مختلف مدیریت استراتژیک رویکردهای تدوین استراتژی پایان نامه مدیریت استراتژیک پایان نامه رویکردهای مدیریت استراتژیک  رويکرد تدوين استراتژي مبتني بر ذينفعان تجزيه و تحليل SWOT رويکرد مبتني بر منابع مزیت رقابتی مزیت…

بررسی دلایل اجتماعی اعتیاد در جامعه

بررسی دلایل اجتماعی اعتیاد در جامعه مواد مخدر دانلود مقاله دلایل اجتماعی اعتیاد جوانان دانلود مقاله عوامل اجتماعی اعتیاد دانلود مقالات رشته علوم اجتماعی دانلود مقالات علوم اجتماعی دانلود مقاله بررسی دلایل اجتماعی اعتیاد در جامعه رفتن به سایت اصلی…

علل عدم استفاده از صورت های مالی تلفیقی در تصمیم گیری سرمایه گذاران

علل عدم استفاده از صورت های مالی تلفیقی در تصمیم گیری سرمایه گذاران اطلاعات مالی صورتهای مالی صورت های مالی تلفیقی علل عدم استفاده از صورت های مالی تلفیقی علل عدم استفاده از صورت های مالی تلفیقی در تصمیم گیری…

زباله های شهری و مدیریت مواد زائد جامد

زباله های شهری و مدیریت مواد زائد جامد انواع زباله ها زباله های شهری مدیریت مواد زائد جامد زباله های شهری و مدیریت مواد زائد جامد ضایعات الكترونیكی در ایران دانلود مقالات محیط زیست دانلود مقالات رشته محیط زیست رفتن…

پاورپوینت هماهنگي و ارتباطات در سازمان

پاورپوینت هماهنگي و ارتباطات در سازمان دانلود رایگان پاورپوینت هماهنگي و ارتباطات در سازمان هماهنگي و ارتباطات در سازمان هماهنگي در مديريت هماهنگي و وظايف ستاد هماهنگي و حيطه نظارت اصول هماهنگي ارتباطات موانع ارتباطات انواع ارتباطات اهداف سيستم اطلاعات…

تجزیه و تحلیل سیستمها

تجزیه و تحلیل سیستمها UML سیستم متدولوژی SSADM چرخه تولید سیستم نرم افزاری دانلود پایان نامه مهندسی کامپیوتر تجزیه و تحلیل سیستمها دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر دانلود پایان نامه کامپیوتر خرید پایان نامه کامپیوتر فروش پایان نامه کامپیوتر رفتن…

ادله حرمت معامله با آلات قمار در فقه و حقوق

ادله حرمت معامله با آلات قمار در فقه و حقوق معامله با ابزارآلات قمار آثار معامله با ابزارآلات قمار معامله با ابزارآلات قمار در فقه ادله حرمت معامله با آلات قمار معامله با ابزارآلات قمار در حقوق مستندات فقهی و…

صور مختلف تسبیب در قانون مجازات اسلامی 1392

صور مختلف تسبیب در قانون مجازات اسلامی 1392 قاعده ی تسبیب مصادیق قاعده تسبیب قاعده ی اتلاف و تسبیب قاعده تسبیب در قانون مجازات اسلامی 1392 قاعده تسبیب در قانون مجازات اسلامی اجتماع سبب و مباشر در قانون مجازات اسلامی…

پرسشنامه عوامل موثر بر زنجیره تامین و ارزیابی عملکرد آنها

پرسشنامه عوامل موثر بر زنجیره تامین و ارزیابی عملکرد آنها پرسشنامه زنجیره تامین پروپوزال ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد صنایع غذایی ارزیابی عملکرد زنجیره تامین شاخص های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین مدل های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین پروپوزال ارزیابی عملکرد زنجیره…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *